Saturday, December 25, 2021

Seara magică de Crăciun


 

Așa cum arată afișul, nu știu dacă este 18 decembrie 2021 sau din alt an. Știu că este vorba de ora 18,00. Numele sunt sonore. Mi-ar fi plăcut să știu că organizatorul este un nume, adică cineva care își asumă calitatea a ceea ce se întâmplă acolo. Cei de pe afiș sunt cântăreți în putere, în vogă. Este un lucru bun că s-a făcut trecerea la o altă generație de cântăreți.
Despre unii dintre cântăreți am scris. Despre alții voi scrie. Totuși nu m-aș risca să dau banii pe un bilet, pentru că eu vreau folclor autentic, nu cântece făcute la comandă. Pe toți cei de pe afiș i-am urmărit pe Youtube și am văzut că în repertoriu au cântece din folclorul nou, cântece care nu sunt culese de pe teren. Nu sunt cântece pe genul meu.



(25 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment