Monday, December 27, 2021

Gelu VOICU, cântăreț din Teleorman

Gelu VOICU este cântăreț de muzică populară românească și cântă folclor din zona pe care o reprezintă și aici mă refer la zona folclorică a Teleormanului. Nu l-am văzut în spectacole live, căci de ceva timp evit spectacolele care au prezentatori enervanți, care delirează texte anoste, să se afle și ei în treabă. 
Gelu VOICU este un cântăreț tânăr și l-am văzut la Tv cântând cântece precum: Pusei caii la căruță, De-aș muri de dor,  de dor, mama mea cu suflet bun, Cât ti voi, dar și multe altele.
Gelu VOICU cântă la caval și o face cântând uneori la două astfel de instrumente, impresionând publicul, când vede așa ceva pentru prima dată.
Gelu VOICU are o emisiune la postul ETNO Tv intitulată Să petrecem în familie. Am urmărit și eu vreo două emisiuni, numai parția. Pentru mine cântăreții trebuie să cânte și punct. Mă enervează să-i aud trăncăni ) nd diverse, uneori văitându-se. Eu trebuie să mă vait, nu ei. Ei trebuie să cânte.
Nu știu de ce, dar am trăit cu impresia că Gelu VOICU a cântat mai întâi într-un grup vocal masculin din Teleorman. Mă rog, probabil, mă înșală memoria.
Aș mai zice ceva de costumele lui, dar eu știam că la Teleorman costumul bărbătesc are o simplitate aparte, nu este colorat în exces și nu este înflorat, iar motivele sunt de o sobrietate remarcabilă.


(27 decembrie 2021


No comments:

Post a Comment