Wednesday, December 22, 2021

22 DECEMBRIE al meu

Fiecare dintre noi acre ceva. Fiecare respiră aerul lui. Fiecare încalță pantofii lui. Fiecare mănâncă dumicatul lui. Eu am 22 DECEMBRIE al meu.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care am scăpat de CEAUȘEȘTI.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care am devenit liber ca pasărea cerului.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care viața mea a început să depindă numai de mine.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care soarele a răsărit și pe strada mea.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care am avut dreptul să fac ceea ce vreau.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care am înțeles că am o meserie adevărată.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care am crezut că istoria va curge lin.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care apăreau partide și o mare catastrofă.
22 DECEMBRIE al meu este ziua în care credeam că democrația mă va face fericit.
Această zi despre care se vorbește foarte mult, înseamnă cu totul altceva. Deși istoria este una și realitatea este alta, unii vorbesc despre revoluție, alții despre lovitură de stat. Există și un proces al revoluției pe rol și există și persoane implicate în genocid, căci au murit peste 1.100 de oameni. Acum este o zi tristă de iarnă, chiar dacă uneori este soare. Dacă mă uit în urmă, cei 32 de ani au trecut altfel, căci democrația originală nu a adus nimic bun din punct de vedere calitativ.

(21 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment