Monday, December 27, 2021

RAOUL, cântăreț și compozitor

Dacă nu ascultam melodia Zora je cântată de Neda UKRADEN și apoi și de RAOUL și Mioara VELICU, n-aș fi auzit niciodată de RAOUL, căci nu frecventez toate zonele de Internet și de Youtube, care sunt cu milioanele. Dar mi-a plăcut cum cântă RAOUL.
RAOUL este muzical.
RAOUL are o voce caldă.
RAOUL cântă clar cuvintele.
RAOUL nu e sîsîit.
RAOUL nu e limbut.
RAOUL nu e afon.
RAOUL nu enervează.
RAOUL nu nănâncă sunete.
RAOUL este ceea ce trebuie.
RAOUL compune și cântece. 
RAOUL este textier.
RAOUL este tânăr.
RAOUL are capacitatea fizică de a duce un recital fără întrerupere de 30 minute.
Nu mă pronunț asupra muzicii scrise de RAOUL, căci nu am ascultat foarte multe. Nici nu plec de la idei preconcepute, dar acum toți care cântă își scriu și muzica. Mă duc cu gândul la basarabenii care inundaseră regatul cu capacitățile lor de excepție ca bioenergeticieni, știut fiind faptul că la 10 milioane de inși, doar un individ are calități din acelea, restul e șarlatanie. Sunt rezervat, atât timp cât eu dacă ascult o melodie de două ori nu o fredonez că nu o rețin, pentru că melodia nu are nimic de reținut de ea.

(27 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment