Wednesday, December 22, 2021

Luminița ANGHEL, cântăreață de valoare

Luminița ANGHEL este cântăreața care a participat la Eurovision în anul 2005 cu cântecul Let My Try alături de trupa Sistem și a obținut 158 de puncte, cu care s-a plasat pe locul al III-lea. A fost ceva spectaculos. Cu o voce penetrantă și stăpână pe ea, Luminița ANGHEL a arătat clasă. Cântecul era antrenant, trupa Sistem a făcut spectacol cu butoaiele ei și cu efectele speciale.
Eu o știam pe Luminița ANGHEL de mulți ani și am văzut capacitatea ei de a se reinventa, de a fi mereu sus, de a arăta că reprezintă ceva în muzica ușoară românească. A mai participat la preselecții, cum ar fi în 2013, dar juriile de așa-ziși specialiști au preferat cântece care s-au dovedit a fi perdante, căci nu reprezentau nimic. Votul publicului este puțin semnificativ în ponderea punctajului final. Caracterul compensatoriu al agregării joacă rol catastrofal în structura punctajului final.
Luminița ANGHEL are în repertoriu multe cântece, dar aici voi aminti Se lasă noaptea, Unique, A Million Stars, White Christmas, Am ales iubirea, Șansa e de partea mea, Crede-mă, Prieteni, Simte-te bine, dar și multe altele.
Luminița ANGHEL este cântăreața la care am apreciat mult calitatea interpretărilor și îndrăzneala cu care abordează fiecare cântec, pentru că vocea îi permite. Ea face din fiecare cântec pe care-l cântă, o piesă marca Luminița ANGHEL și punct.


(22 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment