Thursday, December 23, 2021

Nicușor IONIȚĂ, cântăreț cu voce caldă

Nicușor IONIȚĂ este un cântăreț de muzică  populară românească. El are o voce caldă și cântă cu mare grijă. Și cântecele lui Nicușor IONIȚĂ sunt scrise la comandă. Am urmărit textele și sunt texte îngrijite, ceea ce arată că artistul este selectiv.

În repertoriul lui Nicușor IONIȚĂ se află cântece precum Dragostea-i boboc de floare, Te iubesc cum n-am iubit vreodată, Dragostea-mi este  mie viața, Trecui dealul și-o pădure, Bine v-am găsit români, sunt cântece care pun în evidență calitățile vocale ale interpretului.  El este acum un interpret de 36 de ani, deci are deja un trecut al activității de cântăreț profesionist. Aștept să văd la Nicușor IONIȚĂ cântece noi, valoroase și la 40 de ani să vorbim de un repertoriu bine pus la punct. Aș vrea ca el să culeagă cântece, căci vocea lui se potrivește multor cântece celebre, deja asociate cu mari interpretări. El are posibilitatea să dovedească exact ceea ce intuiesc eu, adică faptul că Nicușor IONIȚĂ are o voce excelentă, are talent cât casa.

Costumele lui Nicușor IONIȚĂ cu care apare în videoclipurile de pe Internet, nu-mi plac. Mă așteptam să opereze acolo o consiliere feminină. Eu nu am gusturi. Știu acest lucru și ori de câte ori am nevoie să ies în lume, cer consiliere și trebuie să spun că nu am dat niciun rateu în a fi îmbrăcat corespunzător. Pentru un artist este mare lucru de cum arată pe scenă sau în clip.



(23 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment