Wednesday, December 29, 2021

Gama Van GILS

Când mă plimbam prin Stockholm am văzut o parfumerie și ca orice ins care se respectă, am intrat să-mi cumpăr un after shave, căci de așa ceva aveam nevoie. Încercând ba unul, ba altul, am identificat un after shave interesant. Așa am dat de brand-ul Van GILS. L-am testat. Era ceva special. Eram proaspăt ras și mi-am dat seama că este puternic dezinfectant, ceea ce m-a încântat foarte mult. Mi-am propus să mă mai plimb prin oraș și după aceea să revin la magazin să cumpăr.

M-am plimbat destul de mult, dar când să revin, am încurcat străzile și nu am mai găsit magazinul. M-am ambiționat, am refăcut a doua zi traseul, am regăsit magazinul, am cumpărat un flacon after shave Van GILS și nu m-am înșelat pentru achiziție, pentru că era exact ceea ce am avut nevoie. Este eficient și are un miros cu totul specia. M-am documentat și am identificat în New York apa de toaletă Van Gils, tot ceva remarcabil. Am făcut efortul și mi-am cumpărat și un flacon de apă de toaletă Van GILS. 

În Dubai, la un magazin de fițe am văzut un sacou Van GILS, dar a existat o barieră de netrecut. Materialul era excepțional, culoarea cera divină, îmi venea perfect. Problema era cu prețul. Eu îmi stabilesc niște bariere ca preț pentru fiecare produs. Plec cu ideea preconcepută că nu voi da niciodată mai mult de 150 USD pe o cămașă, 200 USD pe o pereche de pantofi, 30 USD pe o pereche de șlapi de plajă, 400 USD pe un costum de haine, dacă sunt în USA și totul împărțit la doi, dacă sunt pe Dâmbovița.






(29 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment