Friday, December 17, 2021

Femeie, președintă a României?

După cum se mișcă lucrurile în România, ideea de a avea o femeie care să ocupe fotoliul de la Cotroceni pare multora o idee:
- năstrușnică,
- îndrăzneață, 
- irealizabilă,
- bizară,
- absurdă,
- nepotrivită,
- negândită.
Până în 2024 mai sunt câțiva ani și cum stau lucrurile aici, se croiește drum pentru ca o femeie să se înscrie pentru cursa prezidențială și să o și câștige. Mă voi întoarce în timp și mă voi referi la tirul de întrebări care i-au fost puse lui Viorica DĂNCILĂ, candidată la prezidențiale, sabotată de propriul partid, întrebări la care ea a dat răspunsuri, comparativ cu  contra candidatul său care a evitat-o din motive care nu țin de calitățile unui bărbat adevărat.
Îmi aduc aminte că se zicea că mileniul al III-lea va fi religios sau nu va fi deloc. Eu zic că anul 2024 va fi anul femeilor sau nu va fi deloc. Eu am mai zis undeva că poziția lui Laura Codruța KOVESI are acea dimensiune care crează contextul ocupării fotoliului prezidențial în anul 2024, căci atunci KOVESI va avea 51 de ani, adică vârsta potrivită, iar Mircea GEOANĂ va avea 66 de ani, adică va fi prea bătrân.
În 2024, va câștiga alegerile prezidențiale Laura Codruța KOVESI, pentru că vine după succese răsunătoare ca procuror european și lumea de aici e sătulă de corupția care este de nestăvilit. Ea va fi privită ca salvatoarea națiunii, nemaiexistând un al doilea tur de scrutin, pentru prima dată.
Așa arată calculele de management politic, matematică pură.




(17 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment