Wednesday, December 15, 2021

Trei iepuri dintr-un foc

Acum mulți ani, o companie care vindea electrocasnice a scos la vânzare un televizor de 20 de euro, televizor care costa peste 1.000 de euro. Se produsese o greșeală de actualizare a bazei de date când s-au operat reducerile de prețuri pentru un Black Friday. Toate televiziunile au preluat știrea și au prezentat imagini cu depozitele companiei și cu paguba de 100.000 de euro suferită de respectiva. În realitate, fusese doar un truc. Un minut de publicitate costa peste 10.000 euro. Așa cum au preluat televiziunile și au dat cu lux de amănunte detaliile, cu siguranță că ora de maximă audiență a făcut ca așa-zisa pierdere să devină câștig. Până și-au dat seama de reclama făcută, televiziunile au înghițit gălușca.
Senatoarea Diana ȘOȘOACĂ a împușcat cel puțin trei iepuri dintr-un foc o dată cu ceea ce s-a întâmplat.
În primul rând a obținut un transfer de notorietate de la Laura GORACCI spre ea.
În al doilea rând televiziunile naționale au scos-o în prim plan zeci de minute câteva zile.
În al treilea rând, externalizarea problematicii o avantajează, televiziunile din multe țări au vorbit.
Ce va urma, este dificil de anticipat. Există mari rezerve în a se lua măsuri radicale în Europa, căci extremismul este în ascensiune și dacă partidele extremiste extrem de vocale au penetrat în Parlamentul UE există deja un semn că lucrurile nu sunt prea roze. În plus, peste 60% din populația țării noastre nu este vaccinată, iar Diana ȘOȘOACĂ este port drapelul multor cetățeni dintre cei 60%, iar decidenții au temeri față de aceștia și de aceea se poartă cu mănuși.


(16 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment