Thursday, December 23, 2021

Enervantul Dan NEGRU, revine

Dan NEGRU este un moderator simpatic pentru foarte mulți oameni care-l acceptă pentru răgnetele sale, pentru impetuozitatea sa. Eu nu-l prefer. De aceea:
- nu am urmărit Revelioanele de pe Antene,
- nu am urmărit emisiunea cu steluțele,
- nu am urmărit interviurile luate de el.
Din start refuz să văd ceva semnat Dan NEGRU în calitate de moderator sau oricare altă calitate. Am spus și o repet. Mie nu-mi plac oamenii care răcnesc, se scălâmbăie, fac ca toți draci, pentru a ieși în evidență. Când merg la teatru, eu vreau să văd actori care joacă. Nu-mi plac actorii zbuciumați, care nădușesc aiurea, care aleargă ca disperații pe scenă, care urlă și gesticulează fără rost. Îmi plac actorii care joacă natural, vorbesc natural, merg natural, au gesturi reținute, sunt credibili prin ceea ce fac. Dacă pe vremuri vedeam un afiș cu Marcela RUSU sau radu BELIGAN la Național, cu Leopoldina BĂLĂNUȚĂ sau Olga TUDORACHE la Teatrul Mic sau orice piesă la Teatrul BULANNDRA, mergeam. Cei enumerați de mine jucau, erau calmi, erau oameni, erau artiști și trăiam alături de ei. Dan NEGRU este omul de televiziune de succes, care place foarte multor oameni. Dovadă stă faptul că emisiunile lui au audiență. Cum îl văd pe micul ecran, schimb canalul. Am prieteni care savurează emisiunile lui Dan NEGRU. Să le fie de bine!

(23 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment