Wednesday, December 22, 2021

Rodica POPESCU BITĂNESCU actriță și autoare dramatică

Rodica POPESCU BITĂNESCU s-a remarcat prin aparițiile sale la televizor, mai ales că are un râs molipsitor. Deși joacă la Teatrul Național și acolo am văzut câteva piese, deși prefer Teatrul BULANDRA unde nu se urlă pe scenă, nu am văzut-o pe actrița Rodica POPESCU BITĂNESCU pe scenă jucând în roluri de la cap la coadă. Nici în filme n-am văzut-o pe Rodica POPESCU BITĂNESCU, căci n-am prea dat bani să văd filme românești căci ce văd în filme pe bani, văd zi de zi la mine în mahala și nu dau niciun ban.
Am urmărit-o pe Rodica POPESCU BITĂNESCU pe ecranele Tv în scheciuri precum Gospodina din telefon, Show ș-așa, A fi sau nu înțeles, Ghinionul, Fane și Măndica, Lume, lume, Ora veselă, Ceartă într-o biserică, Naufragiații, Un telefon cu probleme, dar și multe altele.
A avut ca parteneri pe Cristina DELEANU, Dem RĂDULESCU, Ileana STANA IONESCU,  Ștefan BĂNICĂ, Mișu FOTINO, George IVAȘCU, Nicu CONSTANTIN.
În emisiunile Tv unde a apărut, Rodica POPESCU BITĂNESCU a vorbit despre piesele de teatru pe care le-a scris, Cinci femei de tranziție, Încă-i bine, Viață de cimitir, Triunghiul femeilor, piese care s-au jucat cu casa închisă, adică s-au vândut toate biletele, ani în șir.


(23 decembrie 2021)


No comments:

Post a Comment