Sunday, December 26, 2021

Trei penibili

Am încercat să urmăresc emisiunea e-UMOR de pe Antena 1 și după un an de chin conchide că cei trei jurați au distrus emisiunea. Ca să fi în juriu, după mintea mea, trebuie:
- să fi demonstrat că ai ceva cu comedia,
- să fi făcut stand up comedy la greu,
- să te recunoască lumea în domeniu,
- să nu fi penibil din cale afară.
Ceea ce am văzut în finala de azi 26 decembrie se încadrează într-un singur cuvânt: penibil.
Televiziunea comercială Antena 1 promovează pseudo-valori, anti-cultură și orice altceva decât produse culturale, din moment ce nu are filtre se triere a celor ce ar corespunde unor criterii minimale, de cele care sunt undeva foarte jos. Alegerea unui juriu după criteriul comercial este cel mai păgubos lucru. Am comutat pe TVR 1 unde era o semifinală a vedetei populare și unde m-a podidit plânsul de cât de slabă emisiune se derula. Am revenit în fața computerului, căci seara mea a fost făcută țăndări.
Așa arată România educată?

(26 decembrie 2021)

No comments:

Post a Comment