Thursday, March 30, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Iacob CĂTOIU

Am avut ocazia să citesc cartea autobiografică scrisă de profesorul Iacob CĂTOIU și am găsit în paginile ei lucruri deosebit de interesante despre profesorul Iacob CĂTOIU, dar și despre omul Iacob CĂTOIU. 
În intervalul 1963 - 1969, Iacob CĂTOIU a fost asistent universitar stagiar.
În intervalul 1969 - 1977, Iacob CĂTOIU a fost asistent universitar.
În intervalul 1977 - 1990, Iacob CĂTOIU a fost lector universitar.
În intervalul 1990 - 1993, Iacob CĂTOIU a fost conferențiar universitar.
Din anul 1993, 
Iacob CĂTOIU este profesor universitar, la vârsta de 50 de ani.
În intervalul 1992 - 2004, Iacob CĂTOIU a fost decanul Facultății de Comerț.
În anul 1975, la vârsta de 32 de ani, Iacob CĂTOIU a susținut teza de doctorat intitulată Modelling the Demand for Consumer Durables la Indiana University - USA.
a elaborat lucrări precum: Comportamentul consumatorului împreună cu Nicolae TEODORESCU, Virgil BALARE - 2003,  Marketingul în întreprinderea românească realizată împreună cu Virgil BALAURE, Călin VEGHEȘ - 1999,  Comportamentul consumatorului : teorie si practica realizată împreună cu Nicolae TEODORESCU - 1997, Metode si tehnici utilizate in cercetarile de marketing : aplicatii realizată împreună cu Bogdan ONETE, Virgil BALAURE, Carmen BĂLAN - 1999, dar și multe altele.
La data de 28.09.2011 Senatul ASE i-a conferit lui  Iacob CĂTOIU titlul onorific de Profesor emerit, ca recunoaștere a meritelor sale de-a lungul anilor în care a contribuit decisiv la formarea a numeroase generații de economiști prin cursurile pe care le-a predat și prin seminariile pe care le-a condus, dar și prin lucrările de licență și tezele de doctorat pe care le-a coordonat.
Eu am fost prieten cu Iacob CĂTOIU pe Facebook. Am fost impresionat la Iacob CĂTOIU de respectul pe care îl avea față de noi cei care proveneam din zona informaticii, căci în natura sa era formația de a respecta tot ce vine dintr-o zonă a noutăți, mai ales că el văzuse în stagiul petrecut în USA că singura cale de a progresa era folosirea celor mai noi tehnologii în toate domeniile și informatica era cea care oferea oportunitatea dezvoltării domeniilor clasice prin potențarea dată de computer prin viteza cu care se prelucrează volumele mari de date, iar marketingul operează cu volume imense de date.

(30 martie 2023)

No comments:

Post a Comment