Monday, March 27, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Doru ȚAGANEA

Doru ȚAGANEA este absolvent al primei serii de studenți ai Secției de Mecanizarea și Automatizarea calculului Economic de la facultatea de Calcul Economic și Cibernetică Economică - CECE, un absolvent cu rezultate strălucitoare care i-au permis să ajungă asistent universitar la Catedra de Cibernetică Economică la profesorul Edmond NICOLAU și aici mă refer la marele profesor Edmond NICOLAU, cel care a fost primul decan al facultății CECE.
Îmi aduc aminte că în anul absolvirii facultății, în cotidianul Contemporanul a apărut o fotografie cu proaspătul absolvent Doru ȚAGANEA lucrând la un tabulator care se afla în laboratorul de la subsolul clădirii din Căderea Bastiliei.
Tânărul asistent universitar avea înclinații spre pictură și a deschis o expoziție cu tablouri la etajul întâi de la facultatea de Cibernetică, pe care le-am admirat cu multă atenție și mi-am dat seama că el este un om cu un nivel de cultură foarte ridicat, căci la stadiul său la care a ajuns ca pictor presupunea multă știință a perspectivei, a luminii și a culorii.
Mă opresc aici cu prezentarea lui Doru ȚAGANEA care m-a impresionat ca pictor. În rest, 1.000 de ani pace!

(27 martie 2023)

No comments:

Post a Comment