Wednesday, March 29, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Georgeta DRULĂ

Georgeta DRULĂ era doctoranda profesorului Ioan ODĂGESCU. Ea a susținut teza de doctorat de 246 pagini  intitulată Modelarea, stocarea și accesul la documentele multimedia în anul 2000. I-am urmărit evoluția ei ca doctorandă de-a lungul anilor și referatele ei susținute în catedră mi-au atras atenția prin calitatea documentării și prin rezultatele originale ale cercetărilor ei, pe care le-a introdus în referate și apoi în teză.
Am participat și la susținerea tezei de doctorat a lui Georgeta DRULĂ la sala 2416 și am fost plăcut impresionat că după susținere au apărut în sală niște tipi frumos îmbrăcați, cu platouri cu bunătăți preparate la Intercontinental, de s-a minunat tot poporul că nu mai văzuse lumea așa ceva.
Știu că profesorul Ion SMEUREANU își dorea foarte mult să scrie o carte despre domeniul atât de drag lui care domeniu se numea multimedia și pentru care mi-am pus în cap o droaie de inși, dar dorința lui ar fi rămas doar în acest stadiu, căci colaboratorul lui de bază se codea din varii motive, pe care eu le știam de demult, să se înhame la această căruță, dacă nu ar fi apărut Georgeta DRULĂ cu care a realizat cartea intitulată  Multimedia : concepte si practica pe care a publicat-o la Editura CISON în anul 1997. Cred că autorii mi-au oferit un exemplar cu autograf, dar în vremea aceea încă nu aveam domeniul ionivan.ro și nu am scanat coperta și pagina cu autograful să le pun acolo unde aveam cărțile cu autografe. Sunt sigur că Georgeta DRULĂ a făcut o carieră academică frumoasă. 
Georgeta DRULĂ este absolventă a facultății de Planificare și Cibernetică Economică, promoția 1988.
În intervalul 1992 - 1999, Georgeta DRULĂ a fost asistentă universitară.
În intervalul 1999 - 2003, Georgeta DRULĂ a fost lector universitar.
În intervalul 2003 - 2015, Georgeta DRULĂ a fost conferențiar universitar.
Georgeta DRULĂ este acum profesor universitar la facultatea de Jurnalism de la Universitatea București, titlu pe care l-a obținut în anul 2015.
Georgeta DRULĂ a publicat numeroase cărți și articole valoroase în colaborare cu Bogdan PĂTRUȚ, Monica PĂTRUȚ, Camelia CMECIU, Mădălina MANOLACHE, Cristian CĂLIN, Luminița MIRON, Virgil STOICA, Diana ANDONE, Carmen HOLOTESCU, dar și alții.
Eu am fost impresionat de calitățile de cercetător științific ale lui Georgeta DRULĂ și realitatea confirmă că ea este un profesionist desăvârșit, cu obiective clare pe care le urmărește și le îndeplinește cu precizie.

(29 martie 2023)

No comments:

Post a Comment