Saturday, March 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Gabriela AVRAM

Gabriela AVRAM este absolventă a Facultății de Planificare și Cibernetică Economică promoția 1981, pe care eu am remarcat-o ca fiind un om cu totul special prin preocupările sale încă din vremea studenției când venea la sesiunile științifice studențești cu comunicări extrem de interesante. Încă din studenție a colaborat cu profesorul Constantin APOSTOL și m-am bucurat să fiu invitat în anul 2001 la susținerea tezei de doctorat de 305 pagini a lui Gabriela AVRAM intitulată Instrumente de evaluare a sistemelor informaționale economice și coordonată de profesorul Constantin APOSTOL. După doctorat Gabriela a lucrat la Universitatea Aurel VLAICU din Arad, iar acum își desfășoară activitatea la Universitatea din Limerick.
M-a impresionat foarte mult Gabriela AVRAM prin modul ei de a se forma ca profesionist. Ea are calitatea de a studia în cele mai mici detalii documentația care se referă la problema de care se ocupă și de a căuta soluția cea mai potrivită soluție. Mi-am dat seama de modul de lucru al lui Gabriela AVRAM după vorba ei. Ea nu se grăbește să ofere un rezultat cu orice preț, ci cumpănește totul, pentru a face toate conexiunile dintre factori și după ce face mai multe succesiuni de evaluări și ierarhizări, vine cu soluția, dar nu oricum, ci cu argumente solide care să sprijine ideea pe care o propune.
Când în anul 2021 în toamnă a avut loc întâlnirea de 40 de ani a promoției de studenți din care a făcut parte și Gabriela AVRAM, a avut loc o conexiune Skype și am văzut-o prezentând rezultatele ei de o viață, la Limerick la universitate. Mi s-a verificat teoria că un om de 10 ca student, este de 10 și după ce termină facultatea, la locurile de muncă pe care le-a ales să-și exercite meseria pentru care s-a pregătit.

(25 martie 2023)

No comments:

Post a Comment