Saturday, March 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Paul PISCUC

Paul PISCUC a fost studentul meu la Secția de Informatică Economică de la Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, unde el s-a remarcat ca fiind un  student cu calități excepționale de programator.
Când am discutat cu el atunci când și-a exprimat dorința de a face o lucrare de licență împreună, el deja lucra la un proiect de mare complexitate. Am convenit să realizeze o lucrare de licență cu alt nivel de complexitate, pentru că noi eram restricționați de termenul de depunere a formei finale a lucrării de licență, care era foarte strâns și nu trebuia să riscăm cu un proiect foarte complex, căci lucrările de licență trebuie să fie totuși comparabile.
Am colaborat foarte bine cu studentul Paul PISCUC. am continuat colaborarea și după terminarea facultății. El acum este în Belgia și lucrează în informatică, pentru că este un profesionist bine definit.
Noi suntem prieteni pe Facebook și mă bucură evoluția lui Paul PISCUC ca informatician.
Turnura nefericită pe care aa luat-o doctoratul în ultimii ani datorită plagiatelor nerușinate exersate de tot felul de nulități politice i-au îndepărtat pe tinerii valoroși de această formă de perfecționare, iar Paul PISCUC este unul dintre absolvenții valoroși pentru care doctoratul reprezintă o glmă proastă, cum și pentru mine este acum același lucru, atât timp cât nu vor apare corecții semnificative în ceea ce privește alocarea resursei timp pentru realizarea sarcinilor din stagiul doctoral.

(25 martie 2023)

No comments:

Post a Comment