Thursday, March 23, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Marius CODREA

Marius CODREA mi-a fost student la disciplinele pe acre le predam la Secția de Informatică Economică de la facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică și nu orice fel de student, ci un student absolut remarcabil, pentru că a dovedit putere de muncă, o capacitate mare de a se documenta, perseverență în a scrie programe de calitate în limbajul C++ și dorința de autoperfecționare continuă.
După terminarea facultății, el a făcut un doctorat în Pattern Analysis of Chlorophill Fluorescence Signals în mai 2006 la TUCS - Turcu Center of Computer Science de la Universitatea din Turcu, Finlanda.
M-a impresionat la Marius CODREA faptul că el este omul care înțelege foarte repede problema de rezolvat, studiază cu atenție documentația pentru a vedea care sunt soluțiile date problemei până în prezent, după care studiază tehnici și metode cu acre să identifice soluții noi, originale, mai eficiente pentru acea problemă. El face lucruri temeinice. De la momentul în care mi-a oferit un exemplar al tezei, undeva către finalul anului 2006 nu l-am mai întâlnit pe Marius CODREA, dar sunt sigur că el are realizări semnificative, căci eu am o teorie: un om dse 10 în liceu, tot de 10 este în studenție, tot de 10 face și un doctorat, iar pe stradă merge tot de 10, iar la locul de muncă nu va fi altfel decât un om de nota 10. Până acum teoria mea, nu a fost infirmată și sunt sigur că Marius CODREA mi-o verifică. 

(23 martie 2023)

No comments:

Post a Comment