Friday, March 31, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Liviu CIOBOATĂ

L-am reîntânit pe fostul meu student Liviu CIOBOATĂ când am mers la IDMS să mă interesez cum trebuie să procedez când voi merge să-mi cumpăr mașina ARO 244D pe care o așteptasem într-un fir de așteptare de 7 ani la IDMS. Sediul IDMS era în buricul Bucureștiului, lângă Service CICLOP de pe MAGHERU. Discutam cu persoana de la ghișeu, când a apărut fostul meu student Liviu CIOBOATĂ care lucra acolo. Mi-a explicat el totul. Am discutat multe atunci. El fusese coleg cu Andrei GOGA, care era acum colegul meu de catedră.
De atunci am ținut legătura cu Liviu și ne-am întâlnit toți trei, adică Andrei, Liviu și eu. Pe vremea aceea nu erau restricțiile de cafea cum au fost ceva mai târziu și în Clădirea ASE din EMINESCU de la subsol, ne vedeam să bem o cafea, să mai discută când aveam câte o fereastră.
Liviu CIOBOATĂ era un om special. Am mers împreună cu Andrei și cu el undeva lângă Ateneul Român unde Liviu cumpărase un apartament pe care îl amenaja. Soția lui era balerină. După câțiva ani am aflat că formau o familie frumoasă cu doi copii.
Liviu CIOBOATĂ m-a convins că omul sfințește locul.
Liviu CIOBOATĂ știa să vorbească cu oamenii.
Liviu CIOBOATĂ știa meserie.
Liviu CIOBOATĂ era un om extrem de eficient.
Mi-a plăcut la Liviu faptul că nu lăsa niciodată lucrurile neterminate sau să le amâne pentru mai târziu. dacă avea o problemă, o studia cu atenție, vedea ce trebuie făcut și oferea soluția completă la problemă, astfel încât nimeni să nu piardă timpul sau să facă drumuri în plus și fără rost. M-a impresionat faptul că Liviu aborda pe toată lumea în același fel, cu același respect și mai ales urmărind același nivel de eficiență pentru cel care îi era în față.


(31 martie 2023)

No comments:

Post a Comment