Wednesday, March 29, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Dorin DERȘIDAN

Dorin DERȘIDAN a fost studentul meu acum mulți ani. L-am cunoscut într-o bază de practică de construcții la reabilitarea de clădiri ale ASE după cutremur. Era un student harnic, liniștit, deși în jurul lui erau colegi puși pe glume, unele nu prea reușite, glume pe care le-am trecut cu vederea, căci obiectivele mele erau altele, nu să pierd timpul cu observații, puncte de vedere și răspunsuri la răspunsuri. Am continuat dialogul cu Dorin DERȘIDAN și după terminarea acelei perioade. L-am reîntâlnit și la muncile agricole de toamnă și l-am remarcat pentru felul lui corect de a fi. Când a devenit student în anii mai mari, am lucrat și la curs și la seminarii, iar Dorin DERȘIDAN era același om serios. Mi-a făcut plăcere să lucrez cu el. Anii au trecut. După Revoluția din 1989, l-am reîntâlnit pe Dorin DERȘIDAN, dar el era pe poziția de om de afaceri prosper. M-am bucurat pentru el. Mi s-a verificat teoria că un om dacă este bun ca student, va fi bun și ca profesionist care exercită meseria învățată în facultate, dar va fi bun și dacă trece spre o altă zonă. El a trecut spre afaceri și a reușit. Teoria mea și-a demonstrat valabilitatea și cu asta mă mândresc și eu cât de cât.



(29 martie 2023)

No comments:

Post a Comment