Wednesday, March 29, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Sorin DUMITRU

Sorin DUMITRU este unul dintre absolvenții Secției de Informatică Economică din facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din ASE, pe care l-am condus la lucrarea de licență și cu care sunt prieten pe Facebook.
El are o pagină acolo ANTREPRENOR in ROMANIA cu postări extrem de interesante.
Pe mine m-a impresionat Sorin DUMITRU ca student căci am observat la el calitățile excelente de programator, căci în meseria aceasta trebuie să gândești, să vezi lucruri și să-ți dai seama pe ce drum trebuie să o iei pentru a rezolva o problemă. Am păstrat lucrarea de licență a lui Sorin DUMITRU pentru că este o lucrare frumos executată, pentru care Sorin a muncit din greu, iar eu apreciez foarte mult pe cei care depun eforturi pentru a trece la un nivel superior. Au trecut ani buni de când el a terminat facultatea. Mi-aș fi dorit să derulăm un stagiu doctoral, dar viața este mult prea complicată și obiectivele oamenilor nu se potrivesc întotdeauna, dar știu că Sorin ar fi finalizat strălucitor un ciclu doctoral, căci el avea acele resurse care să-i permită obținerea de soluții originale. Dovadă stă ritmicitatea cu care el postează lucruri interesante despre antreprenoriat.
Sper să vină ziua în care să-l întâlnesc pe Sorin să-i dau ceea ce-i aparține, acel exemplar al lucrării de licență, pentru a-l arăta urmașilor lui atunci când dorește să ceară de la ei performanță, căci el a avut-o.

(29 martie 2023)

No comments:

Post a Comment