Tuesday, March 28, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Matei ILIESCU

Matei ILIESCU era asistent universitar când am venit eu în Catedra de Cibernetică Economică și tocmai atunci el a plecat de la noi din catedră și a mers la catedra de Informatică de Gestiune, după spusele celor mai în vârstă. Eu l-am cunoscut ca membru al Catedrei de Informatică de Gestiune. Au fost câteva momente înainte de 1989 când noi cei din zona informaticii din ASE am avut posibilitatea să colaborăm și pe mine m-a impresionat modul natural, colegial al lui Matei ILIESCU de a relaționa cu noi cei din Catedra de Cibernetică Economică, mai ales datorită faptului că eram mult mai tineri decât el și dacă dprea avea la dispoziție cu totul alte registre de abordare.
Matei ILIESCU a susținut în anul 1989 teza de doctorat de 208 pagini, intitulată  Posibilitati de perfectionare a evidentei in vederea determinarii operative a rezultatelor finale (pe exemplul exportului de materiale plastice) și coordonată de profesorul universitar Dumitru MĂRGULESCU.
Matei ILIESCU a elaborat mai multe cărți pe care le-a publicat dintre care eu prezint aici doar câteva și anume:  Limbaje de programare si bănci de date realizată împreună cu Florentina BERBEC - 1993,  Programarea calculatoarelor : limbaje si medii de programare : Visual Basic realizată împreună cu Gheorghe POPA, Florentina BERBEC, Anica POPA - 2001, Culegere de aplicatii practice pentru cursul "Programarea calculatoarelor" : pentru studentii Facultatii Economia si Gestiunea Unitatilor Agricole si Alimentare  - 1994,  Baze de date Access : culegere de probleme realizată împreună cu Gheorghe POPA, Mioara UDRICĂ - 2000, dar și multe altele.
Dumnezeu a vrut ca lui Matei ILIESCU să-i fie bine și de aceea El și-a întors fața la acesta și l-a fericit cu daruri inimaginabile pentru noi ceilalți muritori.



(28 martie 2023)

No comments:

Post a Comment