Friday, March 24, 2023

1000 de oameni care m-au impresionat: Gheorghe BLAJ

Gheorghe BLAJ a fost studentul meu, pe care l-am remarcat ca fiind un tânăr foarte valoros, cu talent în programarea calculatoarelor. Gheorghe BLAJ este absolvent al Facultății de Planificare și Cibernetică Economică, promoția 1982. El înțelesese exact ce înseamnă a construi un program, ce înseamnă programarea orientată obiect și care sunt avantajele acestui mod de a construi programe.
Am înțeles că a demarat un stagiu doctoral cu profesorul Constantin APOSTOL pe o temă formulată astfel: Metode orientate pe obiecte în analiza și proiectarea sistemelor informatice economice.
Nu știu ce s-a întâmplat, dar căutând pe Internet nu am găsit acele elemente care să arate că Gheorghe BLAJ a finalizat stagiul doctoral. Pe mine acest student și proaspăt absolvent când eu l-am văzut ultima dată, m-a impresionat prin profunzimea abordărilor lui, prin modul în care dezvolta ideile și mai ales prin calitatea argumentelor folosite pentru a susține acele idei. Am admirat la studentul Gheorghe BLAJ vorba calmă, modul elegant de a-și susține ideile, dar și punctualitatea, profunzimea abordărilor și calitatea soluțiilor pe care le-a oferit ori de câte ori i s-a cerut să realizeze programe COBOL sau FORTRAN.
Am găsit contul său pe rețeaua LINKEDIN și din analiza celor scrise acolo mi s-a confirmat teoria conform căreia un student foarte bun la programare, așa cum a fost Gheorghe BLAJ, este foarte bun în meseria lui și niciodată nu va fi altfel, cum nici o persoană care s-a remarcat ca fiind mediocră, niciodată nu va depăși stadiul de om mediocru indiferent cât și-ar cosmetiza CV-ul.

(24 martie 2023)




 


No comments:

Post a Comment