Friday, March 24, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Mircea CLECIU

Mircea CLECIU a fost studentul meu și el a absolvit facultatea de Planificare și Cibernetică Economică. Acum câteva zile am revăzut printre fotografiile mele de demult, o fotografie de la practica af=gricolă de toamna de la IAS Nazarcea. Acolo în fotografie apar eu și fostul meu student Mircea CLECIU chiar în ziua în care se încheia practica aceea și de îndreptam cu niște autobuze spre gară ca să ne întoarcem acasă cu trenul.
Eu am amintiri plăcute de la acea practică, pentru că mie nu mi-au plăcut relațiile tensionate cu studenții. Eu munceam cot la cot cu ei și aveam dialoguri civilizate. Mircea CLECIU era un student liniștit, care-și vedea de treaba lui și tocmai de aceea l-am apreciat. M-a impresionat maturitatea lui de a judeca lucrurile și coerența ideilor, căci era venit la facultate să învețe carte, dar era conștient că există și momente oarecare, din care trebuia să învățăm fiecare dintre noi, adică și eu ca profesor și el ca student, câte ceva și anume, să deprindem știința de a evolua în condiții diferite, altele decât cele pe care ni le-am imaginat atunci când am avut o clipă de răgaz, fără însă a avea toate informațiile.

(24 martie 2023)

No comments:

Post a Comment