În vremurile în care treburile doctoratelor și ale concursurilor didactice erau gestionate la rectoratul ASE la un secretariat care era localizat în clădirea veche, lângă sala 103, când mergeam acolo, discutam du Doamna Rodica MIRON, o persoană care cunoștea foarte bine problemele de care trebuia să se ocupe. Doamna Rodica MIRON avea mult tact și discuta cu înalt profesionalism, astfel încât fluxurile informaționale de care se ocupa și documentele pe care le manipula erau exact cele care asigurau succesul lucrului și niciodată nu era nevoie să se revină pentru a corecta ceva, după ce în prealabil ar fi fost preluat de domnia sa.
Doamna Rodica MIRON știa foarte bine meserie. Avea proceduri bine definite pe care le respecta și nu mi s-a întâmplat niciodată să mă găsesc în situația de a formula o problemă și să nu am varianta de soluție pe care întotdeauna am apreciat-o ca fiind cea mai bună.
Doamna Rodica MIRON știa să vorbească, știa să asculte și lucra extrem de ordonat. nu amâna, nu tărăgăna, nu spunea niciodată că este ocupată, că nu are timp. Dacă am fixat la telefon o anumită oră pentru a soluționa o problemă anunțată, la momentul când ajungeam la biroul său, totul era pregătit, căci Doamna MIRON lucra foarte sistematic și ordonat și rezolvam totul foarte repede.
Am apreciat foarte mult stilul de muncă al doamnei Rodica MIRON și tot timpul m-am gândit că omul sfințește locul și cine știe meserie, se poartă ca un meseriaș, iar cine nu știe, încurcă lucrurile. Doamna Rodica MIRON lucra profesionist căci știa meserie cu adevărat, lucru rar întâlnit în ziua de azi,
(23 martie 2023)
No comments:
Post a Comment