Wednesday, March 29, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Vasile BODEA

Vasile BODEA mi-a fost student acum mulți ani, la Facultatea de Planificare și Cibernetică Economică.
Eu am avut aprecieri foarte bune pentru Vasile BODEA după ce a venit în ASE la Departamentul de Cercetare Științifică. Cu Vasile BODEA am mers într-o deplasare în India la un Congres IPMA.
Vasile BODEA a susținut teza de doctorat de 242 pagini în anul 2007 intitulată Sisteme pentru managementul cunoștințelor și coordonată de profesorul universitar Ion Gh. ROȘCA.
Când a susținut probele de concurs să vină în ASE, am fost în comisia de concurs și Vasile BODEA m-a convins prin răspunsurile pe care le dădea chestiunilor ridicate de membri comisiei, arătând experiență, profesionalism și maturitate. M-a impresionat calmul său și aplecarea spre detalii, ca lucrurile pe care le realiza să fie perfecte, fără a fi nevoie să mai revină vreodată cu corecții asupra lor.

(30 martie 2023)

No comments:

Post a Comment