Monday, March 27, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Miruna MAZURENCU MARINESCU PELE

Pe profesoara Miruna MAZURENCU MARINESCU PELE o cunoscut de când era asistentă universitară și ne întâlneam pe la examenele de admitere de la ASE și discutam tot felul de chestii de statistică, pentru că pe mine mă interesa statistica din moment ce eu aveam de lucru cu metrici de calitate software.
Nu vreau să scriu aici despre profesionista în ale  statisticii Miruna MAZURENCU MARINESCU PELE, ci vreau să scriu despre omul Miruna MAZURENCU MARINESCU PELE, care atunci când am avut mare nevoie, a știut să-mi sară în ajutor și acest lucru m-a impresionat definitiv.
Împreună cu colegul meu mai tânăr Claudiu HERȚELIU, pe când lucram amândoi în ministerul educației, am hotărât să facem un jurnal, JAQM - Journal of Applied Quantitative Methods, un jurnal online, cu articole în limba engleză, dar nu în orice limbă engleză, ci într-o liombă engleză de calitate. Noi fiind la început, aveam nevoie de cineva care să cizeleze textele. Am discutat cu Miruna, ea a fost de acord și a adus textele primelor numere ale jurnalului la acel nivel de calitate, care le-a făcut competitive. Acest lucru nu se uită și de aceea profesoara Miruna MAZURENCU MARINESCU PELE este pentru mine un om care m-a impresionat, adică un om deosebit, căci atunci când am avut nevoie, a spus: prezent!


(27 martie 2023)

No comments:

Post a Comment