Saturday, March 25, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Dragoș VESPAN

Dragoș VESPAN eswte absolvent al Secției de Informatică Economică din facultatea de Cibernetică, Statistică și informatică Economică, promoția 2002. El este absolvent și al unui curs de master.
În anul 2008 Dragoș VESPAN a susținut teza de doctorat de 162 pagini, intitulată Achiziția cunoștințelor prin text mining, coordonată de profesoara universitară Constanța BODEA.
Dragoș VESPAN a publicat articole în revista Informatica Economică precum:  Influence of Implemented Courseware on Students Knowledge Acquirement împreună cu Constatin APOSTOL, Alina ION, vol. 17, no. 3/2013, pag.: 148 - 156,  Collaborative Learning and Knowledge Transfer in Consciousness Society împreună cu Alina ION, vol. 15, no. 3/2011, pag: 115 - 127, Internet User Behavior Model Discovery Processnr. 3 (43)/2007,  pag: 112 -114. El a publicat și cărți precum : Software pentru managementul proiectelor : Microsoft Project 2010, realizată împreună cu Radu MOGOȘ, Constanța BODEA - 2012,  Internet technologies for businessrealizată împreună cu Vasile AVRAM, Diana AVRAN, Alina ION - 2009,  Birotica profesionalarealizată împreună cu Paul POCATILU, Lorena BĂTĂGAN, Felician ALECU- 2009, dar și multe altele.
Pe mine  m-a impresionat Dragoș VESPAN pentru că lucrează ca un adevărat profesionist. Este un tânăr de mare caracter, punctual și serios.
Când eram la o universitate de vară de la Tușnad, Dragoș m-a invitat să conduc o mașină GOLF. Când m-am urcat la volan , am avut o senzație absolut ciudată, anume că acea mașină este mașina mea. Așa m-am convins că atunci când îmi voi cumpăra mașină, acea mașină va fi un Volkswagen GOLF și așa a și fost. Dragoș VESPAN are o voce frumoasă și are și talent. L-am ascultat cântând la propria-i nuntă care a avut loc la un restaurant din Parcul Herăstrău.



(25 martie 2023)

No comments:

Post a Comment