Monday, May 22, 2023

Eu și podurile

Dunărea trece prin Viena, Bratislava, Budapesta, Belgrad. Când eram elev de liceu visam să trec la pas peste podurile care traversează Dunărea prin cele patru capitale. Ceva-ceva am reușit.
Am traversat Dunărea la pas prin Viena. 
Am traversat Dunărea la pas prin Budapesta.
Am traversat Dunărea la pas prin Bratislava.
Am traversat Dunărea la pas prin Novi Sad.
Am traversat Dunărea la pas pe Podul Prieteniei de la Giurgiu - Ruse.
Am traversat Dunărea cu mașina pe la barajul de la Porțile de Fier. 
Am traversat Dunărea cu mașina pe podul de la Calafat.
Am traversat Dunărea cu mașina pe podul de la Cernavodă.
Am traversat la pas podul de peste rîul Neva.
Am traversat cu mașina viaductul de la Millau.
Am traversat cu mașina podul de pe rîul Rhin.
Am traversat cu mașina podul Moselle.
Am traversat cu mașina podul Oresund  care leagă Danemarca de insula Peberholm.
Mi-a mai rămas să traversez Dunărea la pas prin Belgrad, căci cu mașina am traversat-o.
Am mers la pas pe Golden Gate.
Am mers și la pas, dar am și traversat cu mașina Podul Brooklin.
Am traversat cu mașina Podul Antirio - Patra în drum spre Atena.
Sunt pe această lume nenumărate poduri spectaculoase, dar niciodată nu cred că mi-am propus să stabilesc recorduri în ceea ce privește traversarea de poduri, căci oricât de perseverent aș fi, tot s-ar găsi un pod pe care nu l-am traversat, nici la pas, nici cu mașina.



(22 mai 2023)

No comments:

Post a Comment