Wednesday, May 24, 2023

Eu și LACOSTE

Sunt prea sărac pentru a cumpăra lucruri de calitate îndoielnică. De aceea, când am început să merg la sala de forță, am căutat să am echipamente pe mine făcute din bumbac și să am încălțări comode. Mergând prin magazinele din mall-ul din mahalaua mea, ochii mi-au căzut pe tricourile LACOSTE pentru calitatea materialului, pentru cum erau cusute, pentru culori. Când m-am uitat la preț, deja m-am simțit ultimul om, căci din acest punct de vedere îmi erau inaccesibile. La 58 de ani ai mei, cu o carieră zic eu, rezonabilă, în spate, am fost copleșit, ca să nu spun umilit că nu eram în stare să-mi cumpăr echipamente de sală ale lui LACOSTE și că mulți ani nu voi fi în stare să accesez lucrurile acestui brand.
Dumnezeu a vrut să ajung la o conferință științifică organizată de ARA în insula St.Maarten și acolo la un magazin nu prea departe de hotelul un de eram cazat am găsit bluze LACOSTE în diferite culori cu mărimea XL, pe care le-am achiziționat fără să mai stau pe gânduri. Așa a început aventura mea LACOSTE.
Am cumpărat după aceea pantaloni scurți LACOSTE.
Am cumpărat după aceea șort de baie LACOSTE.
Am cumpărat după aceea șosete LACOSTE.
Am cumpărat după aceea pantaloni lungi LACOSTE.
Am cumpărat după aceea hanorac LACOSTE.
Am cumpărat după aceea pantofi sport LACOSTE.
Am cumpărat după aceea curea pentru pantaloni  LACOSTE.
Am cumpărat după aceea fes LACOSTE.
Am cumpărat după aceea boxeri LACOSTE.
Am cumpărat după aceea tricouri LACOSTE.
Am cumpărat după aceea cămăși LACOSTE.
Am cumpărat după aceea apă de toaletă LACOSTE.
Am cumpărat după aceea șapcă LACOSTE.
Am cumpărat după aceea șlapi LACOSTE.
Am cumpărat după aceea papuci de baie LACOSTE.
Sunt foarte încântat de tot ceea ce am achiziționat la prețuri foarte bune, exact pentru buzunarul meu de pensionar român. Toate produsele  LACOSTE au în ele materiale de foarte bună calitate. Nu au defecte. Își păstrează culoarea și forma. După ceva timp, au rămas exact așa cum au fost când le-am cumpărat. Nu s-au boțit și proverbul că sunt prea sărac pentru a cumpăra lucruri ieftine se verifică, pentru că lucrul bun este rezistent și arată ca nou și după mulți ani de purtare prin sălile de sport, așa cum fac eu.



(24 mai 2023)

No comments:

Post a Comment