Monday, May 22, 2023

Eu și turnurile

Mie mi-au plăcut întotdeauna înălțimile. De aceea, ori de câte ori am avut ocazia, am urcat în clădirile cele mai înalte, acolo unde am avut ocazia să ajung.
Am urcat în Turnul EIFFEL.
Am urcat în Empire Estate Building.
Am urcat în Domul din Domul din Köln.
Am urcat în Domul din Ulm.
Am urcat în Q1 din Gold Coast.
Am urcat în Jin Mao Tower.
Am urcat în Domul din Milano.
Mi-ar fi plăcut să urc și în alte turnuri, dar timpul nu este încă trecut. De sus lumea se vede cu totul altfel și eu mă simt foarte bine când văd cerul mult mai de aproape. Uneori am temeri că acele construcții ar fi fragile, că riscul de desprindere a bucăților din ele este iminent, dar teama dispare căci întotdeauna am avut încredere în cei ce se încumetă să urce spre înălțimile cerului.



(22 mai 2023)

No comments:

Post a Comment