Thursday, May 25, 2023

Eu și bibliotecile

Pe mine m-a interesat informatica și din informatică programarea calculatoarelor. Pe vremea mea, adică undeva între 1970 și 2000, m-au interesat bibliotecile unde găseam cărți de informatică.
Am mers la biblioteca de la ICI. 
Am mers la biblioteca tehnică de la ITC. 
Am mers la biblioteca de la  etajul al VII-lea din clădirea Centrului de calcul al ASE.
Am mers la biblioteca de la Facultății de calculatoare din Politehnică.
Am mers la biblioteca de la biblioteca Facultății de matematică de la Universitate.
Am mers la biblioteca de la biblioteca Universității Babeș-Bolyai.
Am mers la biblioteca de la INID.
Am mers la biblioteca Americană de la ambasada USA din București.
În aceste biblioteci am găsit cărțile care mă interesau, căci acolo erau oameni care știau ce să comande și mai ales, erau cititori care se documentau folosind acele cărți și reviste valoroase, unicat care costau mulți dolari, dar pe acre statul bolșevic îi aloca în vederea existenței unui nivel rezonabil de documentare.
Trebuie să spun că nu mi s-a întâmplat niciodată să am nevoie de co carte și să n-o găsesc. Întotdeauna am avut informație unde se găsește o anumită carte și fie am mers eu s-o consult, fie personalul bibliotecii ASE mi-o aducea sub formă de împrumut de la biblioteca pe care o indicam și aveam posibilitatea să citesc ceea ce mă interesa.


(25 mai 2023)

No comments:

Post a Comment