Tuesday, May 30, 2023

Români needucați la all inclusive

Am fost la un sejur all inclusive acum 17 ani și m-am îngrozit când am văzut comportamentul unor compatrioți de-ai mei care:
- umpleau mai multe farfurii cu vârf din același fel de mâncare,
- mâncau doar puțin și restul lăsau pe masă, 
- făceau cozi inutile la începutul servirii mesei,
- luau multe tăvi cu tot felul de farfurii de parcă se termina lumea, 
- erau foarte zgomotoși,
- arătau cât de răsfățați le sunt copiii.
După 17 ani soarta a făcut să cumpăr un pachet all inclusive la un preț foarte bun. Am crezut că în 17 ani lumea a mai evoluat. Eroare! Lumea nu a evoluat, ci din contră, a involuat, căci într-un spațiu închis deja se fuma, ceea ce acum 17 nu se întâmpla. Parcă acum erau și mai mulți bărbați care mâncau cu gura deschisă, clefăind. După 17 ani am văzut aceleași scene cu stat la coadă, cu dat buzna, cu farfurii nenumărate, cu mormane de mâncare lăsată în farfurii, cu prăjituri doar începute. Este semnul marilor carențe de educație al unor oameni pe lângă care timpul a trecut pe lângă ei fără rost.




(30 mai 2023) 

No comments:

Post a Comment