Tuesday, May 23, 2023

Digitalizarea mioritică

Ar fi mai bine ca în loc de Digitalizarea mioritică să scriu Ca la noi la nimenea. Să mă explic.
Pe 19 mai 2023 am dorit să mă programez să schimb anvelopele de iarnă, ci cele de vară.
Am dat telefon la un service de multe stele în prezentarea lor.
Am vorbit cu o duduie care mi-a zis că mă sună cineva. Nu m-a sunat.
Am intrat pe Internet și am făcut o programare online pentru data de 26 mai 2023 la ora 11,30.
Când am intrat pe poșta electronică am văzut că un salariat de la service mi-a trimis un mesaj în care eram programat pentru data de 
I-am spus omului că văzând că nu primesc telefon, m-am programat online.
În 22 mai 2023 am primit un e-mail prin care eram anunțat că nu mai rămâne valabilă programarea pentru ora 11,30 ci este decalată pentru ora 13,00 și mi s-au înșirat motivele.
Dacă analizez cam ce înseamnă această abordare din punctul de vedere al digitalizării, este o abordare mioritică, în care digitalizarea nu înseamnă nimic, din moment ce nu se respectă nimic. 
Îmi aduc aminte că pe vremea când eram student, se vorbea despre rolul calculatorului electronic și era o caricatură cu un calculator cu firul scos din priza electrică. Așa și cu digitalizarea. dacă ea nu introduce ordine și fiecare face ce vrea, digitalizarea e apă de ploaie.
PS: dețin toate documentele în original din care se vede că nu bat câmpii, ci arată că digitalizarea mioritică este o banală caricatură a digitalizării așa cum o înțelege toată lumea, mai puțin noi.

(24 mai 2023)

No comments:

Post a Comment