Monday, May 29, 2023

ROeID

Eu știam că vorbești în informatica orientată spre cetățean, doar despre aplicațiile pe care cetățenii le folosesc din acel moment, fără nicio dificultate. În 25 mai s-a vorbit despre aplicația ROeID care este o variantă beta, adică ceva aflat în testare, deci nu este operațională 100% în condiții de siguranță și de calitate, tot 100%. Ni se spune că dacă vrem, crearea unui cont nu este o problemă, ci trebuie să încărcăm cartea de identitate, o poză selfie și un filmuleț. Am intrat pe aplicație și nu am găsit semnul cu omulețul știut de la alte aplicații, unde să-mi creez contul meu. Am dat o căutare despre cum să-mi creez contul meu și rezultatul este:


Deci azi 29 mai 2023 aplicația anunțată cu surle și trâmbițe nu este operațională. Nu vreau să spun că există implementată funcția de citire text deja afișat, fără a fi și opțiunea de a selecta abandonarea citirii.
Așa se compromite o idee nobilă. Informaticienii de meserie, care se mai și respectă, nu anunță în târg funcții neimplementate, mai ales că există aplicații la băncile virtuale care fac ceea ce ei anunță că ar face partea de creare de cont.

(29 mai 2023)

No comments:

Post a Comment