Thursday, May 25, 2023

Eu și stadioanele

Deși nu-mi place fotbalul, am avut ocazia să merg pe stadioane.
Am fost prima dată pe stadionul Ștrandului din Pitești că m-a dus acolo colegul meu de bancă din liceu.
Am mai fost pe stadionul olimpic din Atena, construcție de marmură din antichitate.
Am mai văzut stadionul olimpic din Barcelona și acolo am văzut urma Nadiei COMĂNECI.
Am văzut stadionul Camp Nou din Barcelona la meciul cu AC Milan unde a jucat CHIVU.
Am fost pe National Arena la meciul când echipa noastră a luat bătaie de la Grecia.
Am fost pe acele stadioane, în principal să văd și eu ce înseamnă un stadion și dacă s-a jucat un meci, am fost interesat de managementul intrărilor și ieșirilor de la stadioane. Am văzut pe stadion două meciuri de fotbal, dar nu mi s-a părut nimic extraordinare, căci fotbalul mie nu-mi spune nimic, în afară de jucători violenți, bețivi și ahtiați după bani mulți și după femei vulgare.

(25 mai 2023)

No comments:

Post a Comment