Tuesday, May 30, 2023

Eu și salutul

Îmi aduc aminte de vremea studenției în care îi salutam pe marii mei profesori și ei aveau un anume fel de a răspunde salutului unui sau unor studenți. Mie îmi place să salut oamenii, căci dacă eu îi respect, mă respect pe mine.
Doamnelor le zic: sărut mâna sau sărut mânuța.
Domnilor le zis: vă salut sau o zi excelentă sau să trăiți.
Sunt și situații în care atunci când intru într-o sală zic: bună ziua.
Dacă sunt salutat, răspund într-un mod direct, astfel încât cel care m-a salutat să primească respectul meu. Mi se pare absolut necesar ca eu să fiu cotat ca individul care respectă pe cei din jurul lui și care nu merge cu nasul pe sus și care nu salută nici cunoscuți, nici pe cei necunoscuți. Bună ziua nu costă bani și de aceea eu consider că a saluta pe cineva înseamnă în primul rând respectul pe care mi-l acord mie.


(30 mai 2023)

No comments:

Post a Comment