Generațiile reunesc persoane care au tendința de a alcătui colectivități omogene și care se aseamănă prin caracteristici cantitative dar și prin caracteristici calitatie, ce privesc:
- vârsta;
- preocupările;
- lista șabloanelor;
- vocabularul;
- lista de hobby-uri;
- atitudine;
- idealuri;
- pragmatism;
- onoare;
- calificare;
- perseverență;
- eroism;
- lașitate;
- spirit de conservare;
- sentimente;
- interese.
La fiecare se fac concretizări și cei ce au anumite grupuri de caracteristici cantitative și caracteristici calitative la aceleași niveluri, formează fără adeziune o generație, exact cum se reunesc oamenii într-un partid.
Tinerii care au ieșit în stradă în decembrie 1989 formează generația revoluționarilor, gata să-și dea viața pentru un ideal clădit în sufletul fiecăruia în nopțile friguroase din case și în zilele în care așteptau la cozi să cumpere un pachet de unt. Pentru a face cuantificări astfel încât generațiile să fie definite riguros, este necesar să fie culese date. Totuși, rețelele de socializare oferă celor care le gestioneaza foarte multe date îbcât să fie definite profiluri și generațiile de facebook-ului să fie formate de cei care au profiluri asemănătoare. În acest caz, generațiile au caracter virtual și oamenii politici trebuie să se teamă de aceste generații. Ele sunt caracterizate de profiluri asemenea, dar vârstele, preocupările, idealurile și apartenența zonală, sunt diferite. Deci sunt foarte numeroase.
(08 noiembrie 2016)
No comments:
Post a Comment