Thursday, November 19, 2020

Latura care lipsește din aplicația de management de documente

Toți se laudă că au implementată aplicația de management de documente. Mă tăvălesc pe jos de râs. Doar cei care se ocupă de expedierea de produse au posibilitatea de a arăta ce se întâmplă cu coletul introducând un număr asociat acestuia vedem:
- când a plecat,
- unde este pe traseu,
- când vine la noi.
Dacă trimitem la o organizație documente solicitate, primim un număr de înregistrare și ni se spune că rezolvarea este în 30 de zile. dar aplicația de management de documente ar trebui să ne arate după ce introducem acel număr, unde se află lucrarea, la ce funcționar și ar fi util să vedem și câte astfel de lucrări are acela de soluționat. Nu se întâmplă așa. Să vedem cum la primăria sector X aplicația locuri de  parcare cere documente pe care ei ar trebui să le aibe din moment ce se plăresc taxe și impozite. Nu le au și în numele unei actualizări, cer documente, oferă un număr de înregistrare și aplicația de management de documente nu ne arată nimic, pentru că asemeni ca la pachetele de pe FAN CURIER sau FEDEX unde vedem stadii, acolo nu există așa ceva. E o carență gravă specifică sistemelor birocratice în care cetățeanul este un vierme ce trebuie strivit, dar birocrația n-o face căci el, cetățeanul, plătește și le asigură salariile babane, nemeritate, pentru tăiatul frunzei la câini.
(19 noiembrie 2020)

No comments:

Post a Comment