Sunday, November 29, 2020

Reduceri cu până la ...

    Comercianții care și-am mânca și c-c-tul de sub c-r, vorba românului, simulează generozitatea anunțând că fac reduceri cu până la 80% sau cu până la 70% sau cu până la 50%. În realitate, iau câteva produse ieftine și care nu se vând și le aplică reducerile cu 80% sau 70% sau 50%, iar la celelalte aplică reduceri ridicole de 5% sau 10% sau cel mult 15%. 
    Numai în USA unde comercianții știu să facă comerț, găsești magazine unde scrie că se aplică reduceri de 50% la toate produsele, iar la cele cu etichetă verde sau roșie li se aplică în plus o reducere de 15%, dar sunt magazine unde reducerea suplimentară este de 40%. Așa am cumpărat un pulover de 200$ la un preț ridicol căci se aplica o reducere de 50%, deci produsul devenea 100$ și se aplica încă o reducere de 40$, ajungând nu la 60$, ci la 20$ căci reducerea era (de 50+40)% adică 90%.
    Îmi aduc aminte că un magazin dintr-un mall din București avea la un magazin de costume scris că fac reducere de 50% și când am intrat mi s-a spus că reducerea este de 5%, dar anunțul era făcut să le intre clienții în magazin. De atunci nu am mai intrat niciodată într-un magazin al acelei fabrici românești de confecții din stofă, căci găsesc cu 250& costume BOSS originale unde trebuie.
    Morala este simplă, căci reclamele sunt la noi mincinoase atât timp cât comercianții umflă prețurile cu ceva timp înainte de a anunța reducerile, ca să facă reduceri astfel încât să fie prețurile inițiale și să nu piardă nimic, ba din contră, mințind populația, să facă profit monstruos. La o pereche de pantofi de 650 lei, am văzut reducere de 3 lei. fabulos, nu?


(29 noiembrie 2020)

No comments:

Post a Comment