Sunday, November 22, 2020

Tosca de la Craiova a schimbat multe

Am văzut un spectacol cu La Traviata realizat la Craiova și mi-am zis că n-am să mai pierd timpul cu producții oltenești de operaă căci Violeta era o doamnă care s-a epuizat rapid, iar tăticul Giorgio GERMONT era mai tânăr decât fiul Alfredo GERMONT și totul era prăfuit, provincial și anost.
Căutând pe youtube ceva operă am găsit o înregistrare din 9 iunie 2018 cu opera Tosca în concert,  având o distribuție  excelentă, ceea ce mi-a dovedit că dacă se vrea calitate și la Craiova se obține calitate, chiar dacă sala este mică, dar are o acustică foarte bună.
Distribuția a fost:
Floria TOSCA - Joanna PARISI
Mario CAVARADOSI - Ramón VARGAS
SCARPIA - Alberto GAZALE
Cesare ANGELOTTI - Stanislav CHERNENKOV
SAGRESTANO - Ioan CHERATA
SPOLETTA - Federico BUTTAZZO
SCIARONNE - Alberto BENINI
Temnicerul - Victor DIMIERU
Păstorașul - Joshua FRANCESCONI CATENA
Orchestra și Corul Operei Române Craiova
Conducerea muzicală – Walter ATTANASI
Soliștii au fost la înălțime arătându-și clasa. Orchestra și ea a fost foarte bună. Dacă astfel de evenimente s-ar repeta calitativ, sunt sigur că și viața artistică în toată țara ar fi la un nivel mult mai ridicat.

(23 noiembrie 2020)

No comments:

Post a Comment