Saturday, November 21, 2020

Efectul invers al reclamelor de pe youtube

     Până acum ceva timp după selecția unui subiect oarecare, apărea o reclamă, pe care niciodată nu am urmărit-o cu interes. În mentalitatea mea, produsul căruia i se face reclamă este de proastă calitate. produsele foarte bune se vând singure, fără reclamă. Reclama este o formă mincinoasă de a vinde gunoaie, de a ne băga pe gât tot felul de porcării inutile, jalnice, mizerabile și fără calitate adevărată.
    Acum, observ că lăcomia a crescut și pe youtube sunt două reclame, una mai stupidă de cât alta. Se face reclamă la un medicament. Se face reclamă la macaroane sau la un detergent. Eu ce am văzut, este faptul că detergentul din Ro este atât de diferit de cel din USA sau Germania încât m-am hotărât să cumpăr detergent de prin Vest. Am avut ghinion că a venit SARS COV 2 și nu am mai plecat.
    Pe Internet dacă vrei să vezi vreo știre ai surpriza că toate portalurile de știri sunt sufocate, bântuite și degenerate de tot felul de reclame, unele mai jalnice decât altele, căci tot ce am văzut sunt numai servicii și produse de cea mai proastă calitate. Repet: produsul cel mai bun se vinde singur, nu are nevoie de reclamă de niciun fel. Produsul are o etichetă și când merg să cumpăr ceva eu știu ce vreau, nu trebuie nimeni să-mi deschidă mie ochii ce să cumpăr. Dacă am nevoie de un medicament, medicul îmi spune ce-mi trebuie. dacă am nevoie de un pantalon merg în magazin, aleg, pipăi materialul, probez, fac analiză de preț. Nu-mi trebuie mie reclamă, căci din 10 produse la acre se face reclamă, toate 10 sunt jalnice și sunt scumpe, nu au calitate și a urmări reclamele este pierdere de timp.
    Este o reclamă stupidă caqre-ți spune că produsul din magazinul X este cel mai ieftin și dacă găsești altundeva produs mai ieftin, primești de două ori diferența. Să zicem că un televizor undeva costă 1.000 lei în la magazinul cu reclama aiuritoare, același televizor costă 999,99 lei, de două ori diferenșa este astronomica sumă de doi bani. Deci? Cine a văzut comerciant care să se gândească o clipă la binele clientului. Toți sunt lacomi și prin reclame vor să vândă și c-c-tul de sub ei.
(21 noiembrie 2020)

No comments:

Post a Comment