Monday, November 23, 2020

Violeta ALEXANDRU, de ce mama naibii minți?

 După ce a concediat-o pe amărâta aia de liftieră, să ne arate cât e ea de proletară, după ce a apărut cu vizetă la ședințele de guvern și tot a făcut COVID 19, nefericita de Violeta ALEXANDRU s-a apucat să se laude că:
- muncește de acasă,
- a rezolvat problemele pensionarilor,
- în online totul stă pe roze.
Nimic mai mincinos. Ea nici nu a intrat să-și facă un cont să vadă că tot trebuie să mergi cu cererea la

sediu, deși în lumea civilizată există soluții să se evite deplasarea cetățeanuluio. S-a lăudat că stă bine cu solicitările online, dar aplicația de urmărire a documentelor nici nu există, căci deși primești un număr la petiție, nu există un mod de a vedea în ce stadiu se află petiția.
Violeta ALEXANDRU este:
- mincinoasă,
- lăudăroasă,
- arogantă,
- necivilizată,
- necioplită.
O fi făcut ea câte ceva, dar se vede că și ea este ca toți ceilalți miniștri din guvern, preocupați de alegeri că vor să aducă PNL-ul așa cum era înainte de război, în frunte, uitând că există Internet, că lumea este prea săracă și nivelul de circulație al informațiilor face ca minciunile să fie dovedite cu și mai multă rapiditate.
N-aș fi scris acest articol dacă trecând pe bulevard să mă plimb, am trecut prin fața casei de pensii și am văzut o coadă care mi-a amintit de vremea când stăteam să apuc un pachet de carne la Alimentara lui CEAUȘESCU și m-am gândit că după ce că au pensii mici, oamenii mai sunt și umiliți. În mahalaua copilăriei mele era o vorbă: să fii de litera trei! Se potrivește de minune mincinoasei.
(23 noiembrie 2020)

No comments:

Post a Comment