Saturday, December 31, 2022

Cum va fi anul 2024?

 Anul 2024 va fi:
- oribil din cauza celor 4 rânduri de alegeri,
- nesemnificativ pentru că nu se va da în folosință niciun spital mare,
- banal, pentru că o vom duce și mai rău decât în anul 2023,
- stupid, pentru că în goana după procente, politicienii vor gafa,
- dubios, pentru că nici atunci nu va fi stăvilită corupția,
- instabil, căci finanțele vor intra în degringoladă în epoca postisăresciană,
- crunt, din cauza conflictelor din jurul nostru, care par să nu se mai sfârșească.
Pentru mine, anul 2024 nu va însemna prea mare brânză, căci nefiind o autostradă București - Brașov prin Comarnic, nimic nu mai contează. Cât privește traseul București - Atena nu am nici cea mai vagă speranță, deși o autostradă București - Giurgiu n-ar fi mare lucru căci s-ar lucra în câmpie. Numai că noul pod peste Dunăre ar dura 25 de ani să se construiască. Mi-am luat gândul de la autostrada spre Suceava. Mi-am luat gândul de la autostrada Transilvania. Nici la Sibiu nu voi ajunge fluierând în 2024, așa că pentru mine anul 2024 nu va însemna chiar nimic.

(31 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment