Urmăresc showul de televiziune Mireasa de pe Antena 1, urmat de al show numit Capriciile iubirii de pe Antena Stars, exact cum urmăream cândva showul numit Iartă-mă, să văd până unde se va merge cu mizeria umană și am văzut că tot timpul e loc de mai rău și de mai rău. Azi, 16 decembrie a fost votată mireasa săptămânii un personaj cu grave carențe de comportament și a fost votată mama săptămânii o femeie extrem de vocală, și ea cu grave carențe de comportament și de educație. Se vede treaba că votanții sunt persoane care se identifică cu cele două specimene, care-și zic firi vulcanice, dar de fapt acolo este vorba de cu totul altceva. Cele două femei au vocabulare limitate, au replici la orice, spre deliciul telespectatorilor, dar reflectă un mod de gândire primitiv, lipsit de cultură și de bune maniere. Fără a ști ce și cum, femeia mai bătrână a folosit termenul agarici, deși dacă ar fi știut cine a fost Agarici ar fi tăcut pe vecie, dar a continuat în micimea și ignoranța sa să argumenteze cum înțelege ea termenul.
De câteva episoade ale acestui reality show am cam văzut spre ce se îndreaptă educația de cuplu, adică spre nimic, exact cum este societatea românească unde lipsesc adevăratele valori, unde eroii de la show se consideră asumați, se consideră motivați, se consideră îndreptățiți să facă fix ce-i taie capul din moment ce nu au nicio normă de etică și de moralitate, întrucât sunt persoane puternice.
Showul aduce rating, iar cei 40.000 de euro cât este premiul, bani puțini, dar care atrag oamenii să se expună ca în vitrină, arată că e foame mare și după meseriile pe care tinerii mai mult nu le au decât le au, evidențiază că lupta trebuie dusă cu orice arme pentru a-i obține. Sunt sigur că mulți dintre concurenți nu câștigă lunar 500 de euro net, deci sunt tineri care și-au făcut calculele că un mariaj merită chiar și pentru 80 de luni, unde rata de succes în căsnicie este de 30 %, iar la LOTO rata de câștig este sub 0,00001%, deci se merită. Cred că de aici ar trebui să învețe mult politicienii, în ideea de a oferi alegătorilor exact ceea ce aceștia vor, așa cum face mama săptămânii, așa cum face mireasa săptămânii, oferă telespectatorilor exact ceea ce ei vor, adică vorbărie, scandal, limbaj primitiv dar pe înțeles. Este un fel de ote-vizare și la Antena 1 și la Antena Stars, cum practică toate televiziunile.
(16 decembrie 2022)
(16 decembrie 2022)
No comments:
Post a Comment