Nu oricine este în stare să proiecteze acum un joc de calculator în ziua de azi, pentru că:
- s-a ajuns prea departe cu tehnologiile utilizate,
- jocul trebuie să fie ceva revoluționar,
- în spatele jocului se află elemente ce definesc un software perfect,
- elementul de noutate este esențial,
- clasele de jocuri deja sunt clar conturate,
- intrarea pe piață se face numai cu lucruri remarcabile,
- noutatea jocului nu este în contradicție cu interfața prietenoasă.
- s-a ajuns prea departe cu tehnologiile utilizate,
- jocul trebuie să fie ceva revoluționar,
- în spatele jocului se află elemente ce definesc un software perfect,
- elementul de noutate este esențial,
- clasele de jocuri deja sunt clar conturate,
- intrarea pe piață se face numai cu lucruri remarcabile,
- noutatea jocului nu este în contradicție cu interfața prietenoasă.
În ziua de azi uzura morală a jocurilor de calculator este accelerată și de aceea, cei care se încumetă să gândească un astfel de produs software trebuie să țină seama de următoarele aspecte:
- dimensiunea grupului țintă,
- complexitatea produsului software,
- durata de realizare DR exprimată în număr de luni,
- tehnologia de realizare,
- momentul de start al procesului de realizare MS,
- estimarea evoluției pieței jocurilor pentru calculator,
- tematica jocului și tehnica trebuie să corespundă momentului de lansare ML = MS + DR.
Am scris într-un articol căci există deja o industrie și producători specializați în a crea jocuri pe calculator. Trebuie numai să vină cineva cu ideea și punerea în mișcare a echipei de dezvoltare de software nu mai este o problemă. Trebuie spus că în cazul produselor software pentru implementarea de jocuri pentru calculator trebuie să existe TSQM adică managementul total al calității software. Să ne imaginăm cam cum ar arăta un joc făcut pe Dâmbovița unde sunt probleme chiar la implementarea procedurilor de SQM - managementul calității software, la nivelul cel mai de jos.
Acum există deja o literatură specializată pe dezvoltarea de jocuri pe calculator și cine nu stăpânește tehnologiile specializate, s-o lase baltă, căci își face iluzii degeaba și-și risipește resursele fără rost.
(27 decembrie 2022)
Acum există deja o literatură specializată pe dezvoltarea de jocuri pe calculator și cine nu stăpânește tehnologiile specializate, s-o lase baltă, căci își face iluzii degeaba și-și risipește resursele fără rost.
(27 decembrie 2022)
No comments:
Post a Comment