Friday, December 30, 2022

Articol pentru IFIP '86

Am avut ocazia să primesc o documentație legată de Congresul Mondial IFIP din 1986 care se desfășura în Dublin, Republica Irlanda. Cum eu nu am fost niciodată un plângăcios, împreună cu colegii mei Tudor BARON și Alexandru BALOG, ne-am pus pe treabă și am elaborat un material pe care îl atașez aici. În acele vremuri condiția de a transmite un material la o revistă sau la un congres din Occident era ca părți din material să fi fost publicate în țară. Am îndeplinit această condiție și am trimis materialul. De mers la Dublin în 1986 nu era vorba, după experiențele pe care le avusesem cu alte ocazii. Articolul scris de noi era următorul:





















Când unii se văicăreau că nu și nu, existau toate premisele să faci cercetare științifică și chiar în echipă. Totul era să ai idei, să dorești să muncești. este exact ca și acum, când ne văităm că nu sunt bani. este adevărat că nu sunt bani, în ideea că nu sunt sacii de bani puși în stradă, ca fiecare să ia de acolo cât dorește și să facă din ei ceea ce ar vrea. Ca să faci rost de bani, trebuie să ai o idee, să o pui pe câteva pagini, să mergi să convingi că ideea ta e bună. Dintr-o mie de încercări, cu perseverență, se va găsi cineva care să vină cu banii. Totul este să ai idee, iar dacă ai obținut banii, să nu-ți bați joc de ei, ci să-i folosești cu chibzuială pentru ca la finalul termenului convenit să arăți că ai obținut ceea ce era scris în cele câteva pagini pe care le-ai prezentat. Dacă lucrurile aduc și beneficii, cu atât mai bine.


(30 decembrie 2022)






No comments:

Post a Comment