Monday, December 19, 2022

IDD - adică învățământ deschis la distanță în USA prin 1965

Pe când ascultam la radio Vocea Americii când nu împlinisem 18 ani, am aflat că există posibilitatea de a face școală prin corespondență. Atunci am scris o scrisoare, am pus-o la poștă și 21.11. 1965 am primit o scrisoare cu un text foarte interesant, dar care pentru mine a însemnat o formulă din care eram invitat să-mi văd de drumul meu. Între timp, devenisem student și eu știu că nu eram în stare să țin doi pepeni într-o mână, drept care am considerat scrisoarea de răspuns doar un mod protocolar de a se dialoga cu mine.





Peste ani, după 1990, învățământul universitar a găsit forma IDD, dar tot nu s-a aflat la nivelul de separare specific învățământului prin corespondență din USA 1965. Abia după ce a venit pandemia și Internetul a pus stăpânire pe societate, de frica morții, s-a trecut la învățământul 100% la distanță, inclusiv la susținerea de examene.



(19 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment