Sunday, December 25, 2022

Abația MELK

În 20 august 2010, trecând pe autostrada care duce spre Viena cu GOLF-ul meu, am văzut o clădire impunătoare și fără a sta prea mult pe gânduri am hotărât să virez cu mașina și să merg în localitatea MELK din Austria. Am ajuns la clădirea aceea impunătoare care este o abație și am intrat s-o vizitez. Am fost impresionat de tot ce este acolo.



Am fost impresionat de starea perfectă în care se află toate detaliile de arhitectură, căci numai niște oameni care știu să păstreze au o construcție cu o arhitectură barocă, având foarte multe detalii complicate, care au o simbolistică aparte. În anul 2007 a fost emisă o monedă de argint cu Abația MELK.


Ca buni negustori ce sunt, cei de la muzeu aveau de vânzare moneda de argint de 10 euro, nu la valoarea nominală.

(25 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment