Friday, December 16, 2022

Pasiunea mea pentru film

 Am avut o mare pasiune pentru fotografie și pentru film. În copilărie am făcut fotografie în mod empiric. După aceea mi-am cumpărat aparate de fotografiat, unele mai bune, pe cât mi-am permis financiar vorbind și altele mai puțin bune, dacă mi-au fost oferite de persoane care doreau să se debaraseze de aparate pentru că-și cumpăraseră altele mai bune.
În viața mea am pierdut două aparate de fotografiat sau mai corect, mi-au fost furate. am regretat că aveau filme deja cu poze în ele, pe care nu am apucat să le scot pentru a le da la developat.
M-a interesat foarte mult și filmul. Am cumpărat două aparate de filmat, unul pe 8 mm, marca QUARTZ și altul pe 16 mm marca KRASNOGORSK. Eram tare mândru de ele. Am făcut filme, dar peliculele s-au deteriorat și numai un mix de filmulețe am reușit să recuperez prin digitalizare în Statele Unite și am primit frânturile asamblate. Dacă reușeam să conserv mai bine pelicula originală, sunt sigur că altfel ar fi stat lucrurile.

Când am fost în Bulgaria în anul 1977 cu un grup de studenți într-o excursie cu tema Pe urmele Războiului de Independență, am filmat cu aparatul QUARTZ și cineva mi-a făcut o fotografie, pe care o postez aici.


(16 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment